نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی
إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9)
(این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندهای روزانه

پنـدنـامه عـشّاق

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۷ ق.ظ

 پنـدنـامه عـشّاق

 

خلیل الرحمن را لبیک گفتن خیلی سعادت است، بخصوص در اوان جوانی و خواهش های گوناگون جوانی... از این تعبیر قصد تعییر سالخوردگان ندارم ولی آنچه در احوال ارباب وصول و اصحاب کشف و شهود خوانده ایم و شنیده ایم اغلب آن بزرگان در جوانی که شجره ملعونه دنیا در آنها ریشه ندوانیده بود، به مقامات سامی نائل شدند... هر وقت به یاد اویی جوانی... خود آگاهی که در صورت به سوی خانه رهسپاری و در معنی خداوند خانه با تو است که علّت تامّ معیّت قیّومیه با معلول دارد... برادرم وصول اثر گوناگون است و همه آنها اثر وصول است چه اینکه :

         اگر با دیگرانش بود میلی                چرا ظرف مرا بشکست لیلی

در روایات، لیله القدر در شهور رمضان و شعبان و رجب آمده است. وآن بزرگی که گفته است هرشب، شب قدر است اگر قدر بدانی شاید از این رو گفته باشد که همه صحیح است و اختلافی نباشد . اگر دل که عرش رحمان است به سوی آسمان حقیقت دهن باز کند و خواهان شروق نور حق شود البته خداوند فیّاض دهن باز را بی روز نمی گذارد بلکه روزی قلب که آب حیات علم است همواره از آسمان حقیقت فرو می ریزد و حقیقه الحقایق فیّاض علی الاطلاق است. کوتاهی و قصور از این سو است نه از آن سو. غرض اینکه ما نمی گیریم، نه او نمی دهد. خلاصه از او او را بخواه و از رسولش در مدینه خودش را طلب کن و از ائمه بقیع و حضرت عصمه الله الکبری خودشان را بخواهید که بهشت اگر شیرین است بهشت آفرین شیرین تر است پس حاجی ناجی و عارف باش تا کامروا گردی. آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین.

                                                            (اسرار حج استاد صمدی آملی حفظه الله)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
علی کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی