نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی
إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9)
(این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندهای روزانه

ببین خودت را چه جور می سازی!؟

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۱ ق.ظ

ببین خودت را چه جور می سازی!؟

 

ببین خودت را جور می سازی به شما عرض می کنم در شرق و غرب عالم افرادی دلسوز تر از روحانیون حقیقی نمی بینید ما خیر مردم را می خواهیم ما خیر دشمنان را می خواهیم تا آدم شوند ما با کسی دشمنی نداریم آنها نمی فهمند با ما می جنگند مگر شما حرف نشنیدید ملا نداشتید چرا اینجور محشور شدید مطابق با اعمال این دنیا آنجا محشور می شوید ببین خودت را داری چه جور می سازی ما خیلی از چهره ها را می بینیم همه از همه فرار می کنند همسر از همسر ، فرزند از پدر غذای ناپاک حرف ناپاک باعث این شده علم و عمل انسان سازند ببین خودت را چه جوری می سازی.

آقاجان! عزیز من الان شهدای ما عند ربهم یرزقون هستند . کار شما مشکل است.

خانم بیچاره برای یک چادر سر گذاشتن دارد با دین خدا می جنگد . حرف گناه را نزن جناب رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : دین خدا را تعبیر کرده به ناموس الهی ،با ناموس خدا دعوا نکنید. ما خیلی از شما توقع داریم کاری نکنید به شما اعتراض کنند مگر درس و بحث نداشتید ، محرم و حسینیه کلاس درس شماست تکلیف سنگین است اوضاع جامعه خوب نیست و بیچاره در غفلت است. اون بزرگوارها (شهدا) به خدا گواه برای اونها نگران نباشید وضع شما آشفته است. نیّت گناه بد است ما چه حق داریم در این نظام هستی نیّت گناه کنیم.(امام سجاد علیه السلام)انتقال از این نشئه به نشئه دیگر فوت نیست بلکه وفات است . وفات اون حقیقت شما از این دنیا گرفته شده و به نشئه دیگر رفت تا ابد ابد...

امام دهم فرمود: اون مردم الهی (شهدا) وقتی اونجایی شدند وقتی مقام هایشان را می نگرند می گویند : بار الها ما چه کرده ایم که تا ابد این مقامات به ما داده شده است می گویند: آن مصائب ، ناگواریها که در دنیا دیدید اینها پاداش شماست آنها می گویند: بار الها می شود ما برگردیم تا آن بلا ها را ببینیم و مصائب را تحمل کنیم تا مقام ما در اینجا بالاتر برود، به اونها گفته می شود سیر معکوس در نظام هستی راه ندارد وقت آن دیگر گذشته است. هیچ میوه پخته دگر شکوفه نشده ، هیچ نانی گندم و خرمن نشده ، بالفعل شده به بالقوه بر نمی گردد .

خداوند شما را عاقبت به خیر کند. خانواده شهید را خدا رحمت کند . خودتون را درست بسازید بروید به سراغ روحانیون حقیقی ، این کلاس ها را ول نکنید آقا! مشکل می شود ،کسب و کار و غدا و هر کاری  را بو بکشید.(فافهم)

بیانات عرشی حضرت علامه حسن زاده آملی روحی فداه – یادواره شهدای محمودآباد 81

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۷
علی کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی