نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی
إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9)
(این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندهای روزانه

بیانات حضرت علامه حسن زاده آملی درباره استاد صمدی آملی

الحمدلله اکثر افراد محفل عرشی ما را جوانان تشکیل داده اند.الهی شکر.الحمدلله.عزیز من.معلم نفوس.مربی نفوس.جناب صمدی عزیزم.آفرین بر شما.آفرین بر شما.هنیئا لکم.گوارا باد شما را .بنده خودم 25 سال در این شهرستان این برنامه را داشتم.با چه خون دل.الحمدلله بزرگوارانی,عزیزانی ندای ما را لبیک گفتند.سه جلسه درس و بحث داشتیم.در خدمتشون بودیم.هر وقت حوزه های تهران و قم تعطیل میشد آن روز فردایش اینجا در خدمت عزیزانم بودم...
چندین کتاب بنده بنده هر وقت در آمل می آمدم درس و بحث داشتم،آن کتاب ها را در همین آمل مینوشتم و برای عزیزانم میگفتم و آن ها مینوشتند.چندتایش به چاپ رسیده. پنج شش تا به چاپ رسیده. چند تا هم هنوز در دست چاپ قرار نگرفته...
نفوس مستعدند.مردم خواهانند.فطرت مردم بر توحید است بر علم دوستی است.بر ترقی و تعالی است.
عزیزان من.آقایان من.سروران.خواهران.مپندارید کسی از روحانی واقعی برای شما دلسوزتر باشد.ما خیر شما را میخواهیم...
قدر این مجالستان را بدانید.قدر این روحانیانتان را بدانید...
منبر و مسجد کلاس اکابره.کلاسهای اکابرتان را قدر بدانید.من از عزیز خودم جناب آقای صمدی خودم خیلی تقدیر میکنم.الحمدلله...
منبع:سخنرانی ضبط شده علامه حسن زاده-دی وی دی سخنرانی های ایشان(تراک 357)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
علی کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی