نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی
إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9)
(این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندهای روزانه

مقدمه حضرت علامه آیة الله حسن زاده آملى بر شرح دفتر دل


بسم الله الرحمن الرحیم 
اقر باسم ربک الذى خلق خلق الانسان من علق اقرا و ربک الاکرم الذى علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم (قرآن کریم - سورة العلق ).
ظهرت الموجودات عن بسم الله الرحمن الرحیم (حضرت وصى جناب امیرالمومنین امام على علیه السلام ).
دفتر دل بارقه الهى است که به اقتضاى سوز و گداز دلى دردمند از زبان قلم به صورت نظم کشیده است ، و در نوزده فصل به عدد حروف باب رحمت رحمانى و رحیمى اعنى کریمه مبارکه
بسم الله الرحمن الرحیم اتساق و انسجام یافته است .
خداى سبحان را بر این موهبت شاکرم که قلم تقدیر رقم زده است که این دفتر گوهر معانى ، و این ماءدبه مائده آسمانى از قلمصاحبدلى فاضل بارع - اءعنى حجة الاسلام و المسلمین آقاى داود صمدى آملى اءیده الله سبحانه باالقاء اته السبوحیة - به گونه اى که شایسته آن بوده است شرح و تفسیر شده است . سخنى که درباره این شرح منیف مفید دارم این که :


آن کس که زکوى آشنایى است
 
داند که متاع ما کجایى است

 
از مدیران محترم انتشارات انبوغ قم - زاد هماالله الغنى سعة و برکة - کمال تشکر را دارم که این کتاب علیینى را با اسلوبى شیرین و دلنشین ، و طبعى مطبوع ، و کاغذى مرغوب ، و حروف و جلدى مطلوب به ارباب علوم و معارف و اصحاب تحقیق و تدقیق ارائه داده اند.
از حقیقة الحقائق و صوة الصور خداوند عالمیان مزید توفیقات و برکات صورى و معنوى را براى همگان مسئلت دارم . قوله سبحانه : انا لانضیع اجر من احسن عملا.
قم - حسن زاده آملى . 7/24/1420- ه ق برابر با30/4/1378- ه ش 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
علی کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی