نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی--إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9) (این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

نور الهدی

دانلود کتابهای عرفانی و الهی
إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ(سوره ۱۷: الإسراء-آیه 9)
(این قرآن به راهی هدایت می‏کند که مستقیم ترین راههاست)

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندهای روزانه

هیچ پیغمبرى نه از کشته شدن از کار خودش برگشت نه از سنگ مردم خوردن برگشت. هدایتگر حقیقى هیچگاه دست از ارشاد مردم بر نمى دارد. عزم این است که فعل را به هر نحو ممکن اتیان کند و لو به پاى انجام این فعل هزاران بلا براى او پیش بیاید هرگز از این بلاها عقب نشینى نکند. این را مى گوییم اولوالعزم. این کلمه اولوالعزم به تمامى کسانى که میخواهند به انبیا و مرشدان حقیقى اجتماع، سنگ بزنند به آنها اعلام میکند که چه سنگ بزنید چه نزنید چه فحش بدهید چه ندهید چه ما را بسوزانید چه نسوزانید، ما تصمیممان را گرفته ایم و این تصمیم با این اعمال مردم و امتى که باید گوش به حرف پیامبران بدهند هرگز این تصمیم با این اعمال ناشایست از بین نمیرود. این میشود عزم. امکان ندارد یک انسان صاحب تصمیم بر ارشاد مردم از امور دست بکشد. این یک اصل است.

جلسه اول سى دى رویا و منامات، حضرت استاد صمدى( حفظه اللّه)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
علی کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی